I sista sekunden

Av någon konstig anledning får jag alltid för mig att slänga in ett blogginlägg när jag har ont om tid. Ganska opraktiskt kan man tycka. Jag ska nu åka in till Malmö för att snacka lite med Malin, sen hem igen. Då väntar ett grymt träningspass på gymmet. Ska bli riktigt skönt idag. Är det någon som är sugen att hänga på så hojta. Kram!

Mamma sitter här framför mig vid köksbordet. Detta var nog de mest seriösa bilderna jag lyckades ta. Fjant!





Jag idag. Blött hår som nu åker upp i en knut på huvudet och lite maskara och rouge på kinderna. Inte jätte märkvärdigt med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Jiiiaaaaa

Du är så jävla fin gumman! :)

2010-02-22 @ 16:49:16
Postat av: jennie

Tusen tack! Du med hunni! :)

2010-02-22 @ 18:58:54
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0