Let´s go wild

Idag har jag bara kopplat av. Timmarna har förvisso sprungit iväg då jag vaknade ganska sent. Jag har stepat en stund, duschat och tagit på mig sköna och slappa kläder. Har väntat på att Linn ska plugga färdigt så vi kan handla massa gott på Citygross och mysa tillsammans ikväll. Om en stund är hon klar och då ger vi oss iväg för att handla.

Jag idag! Sprallig och uttråkad.. :)


 

 

 

 

 

T-shirt - Gina Tricot

Legins - Lindex

Armband - Tomas Sabo

Halsduk - H&M

 

 

Jag saknar dig & tänker extra mycket på dig ikväll.






Kommentarer
Postat av: Jiaaa

Min söta lilla hoppare <33

2010-02-15 @ 22:56:46
Postat av: Jennie

Hihi.. För mycket fritid honey! ;)

2010-02-16 @ 00:52:35
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0