Mooot Lund!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Sitter på sängkanten i handdukar och funderar på vad jag ska ha på mig. Världens i-lands problem. =/ När min hjärna tänkt klart och jag kommit fram till något vettigt ska jag i alla fall slänga upp håret i en knut (lat) och kleta på lite mascara på ögonen. Seeen ska jag åka in till Lund och möta upp Linn som jag inte träffat sen nyårsafton. Hur sjuuuukt är inte det då?! Det ska bli trevligt. Fika sedan träning på det!

 

Vi har oräkneligt många minnen tillsammans. Detta är ett av dom! <3 Ge mig den bruna färgen igen, thank you! :)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Linn

2010-02-04 @ 18:43:17
Postat av: Linn

Massor av fina och balla minnen! <3

2010-02-04 @ 18:43:48
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: Knappen

världens TVÅ bästa tjejer! SAKNAR!

2010-02-06 @ 04:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0