My little monkey!

Nu har jag varit en sväng i Malmö. Åkte till Triangeln för att förlänge mitt abonemang och skaffa mig en Iphon, men icke.. Det gick inte förrän imorgon. Irriterande när dom givit mig fel information. =(

Har ett tiotal videofilmer på mobilen från Stefans fest igår. Fråga mig inte varför. Sedan när började jag filma? Haha, massa suddiga bilder, ej värda att se finns där också förutom en. Linns extremt långa armar! Check it out!


 

 

Här har vi en bild vid ett annat tillfälle. Det är ett starkt bevis på att hon inte riktigt vet vart hon ska göra av dom varken när hon festar eller sover ! =D Haha.. Sorry Limpan <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha, fan ta dig! <3

2010-02-28 @ 15:23:17
URL: http://theendlessstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0