Ojj ojj oooh hojj!

Vad händer här då? Igår vaknade jag av att Skopunkten ringde och jag skulle rycka in både igår och idag. Därav lite jävligt dött på bloggen. I´m so sorry! Imorgon ska jag städa min garderob, sedan åker jag på äventyr. Mitt älskade äventyr :) Kanske handlar med mig lite hår på vägen. Ja, hår! Har inte tillräckligt vet ni! Höhö. Sitta nagelmodell och göra extensions i början på nästa vecka. Barbie? Nej! Jag är fortfarande brunett. :)

Är sjukt taggad för träning imorgon! Har längtat hela veckan. Gym och step 30 minuter. Mmmhh! Ska bli så härligt att få ta i, svettas och köra slut på kroppen. Enormt mysig känsla efteråt då man är trött men samtidigt samlat på sig en massa go energi. En massa potistiv energi till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0