Piss oväder

Okey! Jag tycker att alla är svindryga som tjatar om detta snöovänder. Men nu är det okej att gnälla! Nu får himlen jätte gärna dra ihop sig igen. Vi har haft för många pudervita dagar nu enligt min åsigt.

Jag skulle till gymmet idag, men snön hindrade mig en aning. Tränade två gånger hemma.

30 minuter - 2012 step/ben.
33 minuter - 2240 step/ben.

Totalt 63 minuters kondition. Lår och rumpa.

Jag avverkade precis ett skönt bad och en svalkande dusch. Nu myser jag omkring i mjukis och plockar undan lite. Pausar med att blogga och dricka en chaaaaaaiiii.

Nu ska jag hänga upp mina smycken på händerna jag köpt idag! Slänger upp ett resultat sen =)

Håll tummar och tår för att det är bättre väder till helgen fuckers!! =D



Kommentarer
Postat av: Malin

De MÅSTE bli bättre väder till helgen!!! så är de bara:P

2010-02-02 @ 23:48:03
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0