TAGGAA!

Poohoho! Jag kan med garanti nu offentliggöra att jag har fått köldskador i hela min kropp! Jag förstår inte hur eskimoerna uppe i Norrland överhuvudtaget överlever?! Twii.. =D

Fikat och snackat skit tillsammans med Linn i stan idag. Riktigt kul att se henne efter mer än en månads tid. Lägg märke till att vi då bor 5 minuter ifrån varandra. Dåligt av oss =( Efter en stund tittade lilla Fridah förbi och även Johan kände att de luktade fika. Kul att se er allihopa.

När jag kom hem stod välstekt lax på bordet. Riktigt gott och bra att ladda med innan träning! Nu ska jag slänga på mig träningskläder och plocka undan lite på rummet innan jag pyser bort mot gymmet för att kasta snöbollar på Linn, medan hon springer som en jude på bandet. =) Höhö..

Kondition, mage & bröst står på schemat, 30 minuter step ikväll! HÄRLIGT!!

Smack!! <3

Kommentarer
Postat av: mammi

detta stycke blogg har blivit för många av...jag trodde jag såg dubbelt =)

2010-02-05 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0