Tatuering?

Det är nog lika för alla. 98% av det som en gång tatuerat sig vill göra det igen. Jag är en utav dom. I höstat gjorde jag en stor hyfsat plågsam tatuering på höger sida av magen. Den gjordes hemma, privat,  i fyra omgångar. Det var inte skönt någon av gångerna men trots detta vill jag göra det igen. Jag blir tveksam på om jag som tjej verkligen ska ha mer, just för att den jag redan har är så stor. Lagom är ju oftast bäst. Jag är grymt sugen på en betydelsefull text någonstans på kroppen. Helst "rundat" precis under ena bröstet på vänster sida. Men det känns uteslutet. Vill inte kladda ner magen totalt. Nej, det tåls att tänka på, inte en månad eller två, utan helst ett par år.

Tatueringar i lagom mängd är grymt! Så personligt.. och på en del riktigt sexigt!

Om jag kommer att ångra den när jag är 40 eller fött barn? - Mycket möjligt, men till ingen nytta. Gjort går inte att göra ogjort. Lever i nuet och tackar gud för att gym finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0