The way love goes

Dålig update idag, men hur är det man brukar säga. Man måste kunna vara sämre för att kunna vara bra! Eller? Haha.. vi hoppar det. Jag har i alla fall spenderat hela fredagen med Malin. Först en stund i stan sedan knallade vi hem till henne. Film, dippa, morötter och chips. Lugnt, skönt och härligt! :) Jag blir så extremt opepp på att festa och på utgång när det är så dåligt väder. Inte nog med att det har snöat och regnat, nu ska det snöa och regna samtidigt! Vilka skor är gjorda för det? 1,5 cm blask på vägarna. Så nu ska jag och mina kalla + blöta fötter gå och lägga oss. Krypa ner under ett varmt täcke med flera kuddar runt om kring mig. Mmh! Efterlängtat.

Hoppas ni haft en superbra fredagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0