Söndagskväll

Söndagkväll och ännu en helg är gången. En mycket lugn sådan. Med både fredagsmys och lördagsmys avslutar jag nu med lite söndagsmys. Inte alls otippat? Hehe. Igår spenderade jag eftermiddagen och kvällen hos Linn. Blev bjuden på god indisk mat och åt choklad framför melodifestivalen. Melodifestivalen som är lika skrattretande varje år. Well, Darin gick vidare om det intreserar någon. Han var i alla fall bäst av de 8 bidragen så tur var ju det!

Somnade ganska sent inatt så när telefonen ringde 07.30 imorse visste jag uppenbarligen inte ens vart jag hade rumpan. Pratade i nattmössan gjorde jag utan att kunna erkänna det. Envis till tusen! Hihi, somnade i alla fall om efter samtalet. Vaknade alldeles för sent och har inte hunnit med speciellt mycket idag. Men det gör ingenting. Det är ju trots allt söndag. Mamma bjöd nyligen på söndags stek, sås och potatis! Riktigt gott. :)

Nu ska jag städa undan och dela upp lite tvätt. Det kanske är lika bra att springa ut i tvättstugan en runda också om där är någon ledig tid. När jag varit flitig ska jag klappa mig själv på axeln och sätta på en go film. Fy vad jag är trött på "ensamma" söndagar. Vore så mysigt att krypa upp i soffan tillsammans med en go famn och bara känna att man är två.

Hoppas ni haft en givande helg. Och kom ihåg! Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgon dagen är vår att vinna eller förlora!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0