Update

Heej söta läsare! Haha, låter så jävla fånigt att skriva så. Precis som om jag skulle ha flera tusen läsare. Men det spelar ingen roll, för dom som läser, är ju söta som läser. Eller bara nyfikna? Haha, men det är väl det bloggar är till för.

Whatever.. När jag var hos Amanda var jag riktigt tveksam på om jag skulle pallra mig till gymmet ikväll eller inte. Då sa min sötnos "Klart att du ska till gymmet!" .. "Jaa!! Men det är väl klart att jag ska till gymmet.. ", svarade jag. Så lite efter åtta tog jag mig hem. Mamma bjöd på lite energi. Hm, någon röra. Vet inte exakt vad det innehöll. But onley good stuff! Lax, lättkesella, lök, chili osv. Såg inte så lockande ut. Men jag mumsade i mig en liten portion och hoppade pastan som hon lagat till. Det var faktiskt riktigt gott! När jag kom till gymmet vart Emma och dom andra två tjejerna till min förvåning också där! Började springa med mina ömma ben och gav mig fan på att jag skulle springa minst 20 minuter eftersom att Emma klarade det igår. And guess what? Jag sprang 30! Kanske inte så mycket för någon annan, men för mig, som aldrig varit någon runner är det bra kämpat! Plågade magen därefter och knatade sedan hem.

Jag bara känner hur energin pulserar i ådrorna och hur smilet drar sig mot öronsnibbarna. Visst låter det härligt? Det kan jag tala om, för er som inte vet, att det är det också.

Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Imorgon åker jag in till stan för att träffa Malin och två grabbar som ska shoppa lite. Myspys! <3


Kör en liten dagens.

Skor fårn skopunkten 399:- (?)

Legins med nitar från Lindex 250:-

Svart linne från H&M

Tomas Sabo armband och lite annat krims krams.

 

Stram hästsvans. Inte riktigt jag, bara lite bekräm utav mig.

 

Amanda och hennes pudel! Haha, det är synd att jag inte lärt mig hur man slänger in egna videos ännu. Herre gud! =D

 

En trött Jennie på gym..


Kommentarer
Postat av: Jiaaa

är så stolt över dig hjärtat :) din motivation är helt överhärlig att se!! :) vi ses imorgon :D PUSSSSAR!

2010-02-25 @ 00:46:15
Postat av: Jennie

Vad glad jag blir gubben! :) Jia, det gör vi!! :) PUSSSAR!

2010-02-25 @ 00:55:35
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Natalie

Varifrån kommer den turkosa "koftan" du har på dig? Riktigt söt! :)

2010-02-25 @ 07:42:00
Postat av: Mamsen

Du är såå duktig!! Go go go =)

2010-02-25 @ 09:46:22
Postat av: Jennie

Tack! Den turkosa koftan är jag inte riktigt säker på vart jag köpt den. Kan vara Cubus.. Men den finns nog inte kvar i vilket fall som helst då jag köpte den i våras.

2010-02-25 @ 10:39:06
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0