Söndag + födelsedag

Såå ja! Då vart även denna vecka slut. Det har varit en bra vecka med mycket träning och positiv energi. Måndag imorgon då som jag förstått de som och jag ser fram emot ännu en bra vecka. Den kommer i korta drag innefatta iphon, träning, vänner, lördagsmys, jobb (?) vet inte ännnu, söka jobb och kärlek. Låter bra va?

Idag fyller som sagt Daniel, min bror år. Klockan fem åkte vi hem till vårt "ex hus" vilken numera är Daniel och Maddes hus, de små gottegrisarna. Madde hade lagat extremt god mat. Kyclingfilé, potatisgratäng, vitlöksbröd, tzatsiki, jordnötssås och sallad. Lite "dagen efter" som jag vart så åt jag så det stod ur öronen. Glömde att göra plats för efterätten vilket kanske var tur, annars hade jag väl smällt i mig hur mycket som helst ;).

Nu har jag städat undan andra världskriget från rummet och duschat mig ren och fin. Slänger in några bilder från besöket hos Danne och Madde. Dock kassa mobilbilder men det får duga. Jag måste köpa nytt batteri till min kamera!

Födelsedagsgrisen och den ena kiisen! För första gången verkligen gillar jag en katt. Anledningen till att jag är mer hundmänniska än kattmänniska är väl för att jag endast stött på opålitliga kisar, som rivs och bits =((

 

 

Mellanbror och Hanna (flickvän).

 

Deras andra bebis :) Mamma, detta är nog vad barnbarn du får. Hihi..

 

Mami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0