It feeels good, nananana!

Hallelujah vad skönt detta var. Linn kom tyvärr inte till gymmet men istället stötte jag på Emma. Mycket trevligt och vi körde ett bra pass tillsammans! Jag lunsade hem med trött kropp och väl hemma ställde jag mig på stepen och körde 25 minuter! Vågade inte ta 30 pga ryggen.. Börjar tyvärr kännas nu. Jag får träna upp mina muskler så jag tål lite mer :) Hihi. Svettades i alla fall riktigt ordentligt vilket var meegahärligt! Brukar ha svårt för att göra det, men det är kanske ett bevis på att förbränningen börjar komma igång i kroppen? Eller att jag kämpar mera ;) Vad tror ni?

Efter en uppfriskande dusch har jag nu brett mig två knäckebröd och tagit den sista (lilla) moroten som fanns kvar. Undra om det är Mamma eller min bror som käkar upp alla andra? =( Buuhu..
I stundens skrivande sitter jag här och bloggar (tro det eller ej?!?) hihi, och SMSar med världens sötaste. Kan man bli annat än glad? Ja, man kan bli meegaglad! För det är jag. Happyface! Tycker om dig mer o mer hunnii..

Nu när jag mår så bra och är så glad så spelar Spotify komiskt nog världens mest värdelösa låt. Haha, pallar inte Björn Rosenström försöker intala mig att jag är värdelös. =D Den är knappast värd att lyssna på, men slänger upp den ändå. Känner du dig värdelös just idag, så rekomenderar jag dig att lyssna på något bättre!



Ska vi strypa honom? :)

 


Kommentarer
Postat av: fridah

Tycker om dig mer o mer hunnii..



VEM??? :D :D :D

2010-02-05 @ 11:29:16
URL: http://fridahovbrandt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Dig såklart ;) <3

2010-02-05 @ 11:29:50
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0