020110

Känns lite konstigt att skriva "10", men och andra sidan så tycker jag att varje år går så fort nu för tiden. Jag minns speciellt årsskiftet mellan 97 och 98 tog det mig ett halvår att lära mig skriva 98. Men, då hade jag nyss lärt mig skriva också.

Dessa första dagar på året är ganska dryga. Den 1 Januari är nästan alla bakis och vill titta på film. Den 2 Januari händer det inte mycket mer. Det är lördag men ingen känner för att festa, inte jag heller. Jag har i alla fall städat som en idiot nu innan mamma och Bosse kom hem och nu snurrar även tvättmaskinen. Det doftar tacos från köket och jag ska studsa in i en dusch snart.

Ikväll ska jag kanske titta på 2012 hos en vän. Har faktiskt inte sett den ännu.. Nästa gång får det bli Avatar och New moon. Sedan har jag nog sett alla "nyheter" som det pratas om.

By the way!
På nyårsafton fick jag julklappar av Linn. Vi bestämde oss för att kalla det nyårspresent. Ett jätte fint halsband och en jätte söt brouche!

Där satt brouchen fast. "Till min Bästa Vän"
På baksidan; Öppna ditt hjärta och lyssna till änglarnas röst. Här, en liten lycko-ängel att fästa vid ditt bröst"


Där, på min jacka, ska den få sitta :)


Ett jätte fint halsband med texten "Carpe Diem" . Tack älskade vän! :)

 




Kommentarer
Postat av: Linn

Varsågod! Tack själv gumman <3

2010-01-03 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0