070110

*Gäääsp!* Godmorgon! Jag vaknade för en halvtimma sedan men jag har faktiskt inte orkat ta mig upp riktigt ännu. Ligger och lyssnar på radio och myser under mitt varma täcke. Lat? I think so.
Jag ska ta mig bort mot gymmet efter att jag fått lite energi i kroppen. Jag hoppas på ett grymt gympass idag! Och i eftermiddag/kväll kör jag antingen 40 minuters cardio eller ger jag mig på en springtur. Vi får se vad jag känner för och om jag är hemma. Jag ska försöka öka min springförmåga. Jag har sedan liten haft en "jag-kan-inte-springa-spärr" , så den ska jag försöka få bort!

Till någonting helt annat! Min mellersta bror flyttar snart. Beskedet kom idag och nycklarna får han och hans flickvän den 1/4. Sedan är det bara jag och Mamma kvar. Blandade känslor faktiskt. Visst kommer det att bli skönt, jag kommer vara ensam hemma oftare osv. Men sjävklart kommer jag att sakna Tommie och Hanna. Men äh, dom kommer faktiskt bara bo 10 minuter härifrån. Hehe.. Stort grattis till er i alla fall! Jag längtar tills det är min tur :)

Nu ska jag dra upp denna kroppen från sängen. Se you later

Godmorgon rumpnissar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0