140110

Hej! Idag blir det förmodligen lite dött här på bloggen, i alla fall under dagen och tidiga kvällen. Ska möta upp Crille i stan för att han så snällt ska hjälpa mig med att fixa en del grejer på min dator. Eller han ska visa och jag ska utföra arbetet. Dels för att jag vill lära mig och dels för att man lärt sig av sina tidigare misstag.

Min hals är inte okey idag. Inte huvudet heller. Värre än igår och jag känner att jag behöver klaga av mig lite. Bud på att försöka beställa tid snart till operation av mandlarna, för det här är såå drygt!

Ha en bra dag allesammans. Solen skiner över oss och det ger mig lite extra energi idag. Lär behövas..

min vardag
är inte som din
men utöver det
ganska fin.
det som inte är normalt
för så många andra
är min rutin.
har ingen annan än mig själv att klandra


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0