Bondgård på rummet?

Jag är en multimänniska.
Jag blir aldrig trött.
Någon frivillig som vill slå en spade i huvudet på mig?
Jag måste sova.
Vad går jag på?

Jag har en wake-up light bredvid sängen.
En klockradio med soluppgångssimulation.
Jag fick den i julklapp.
Den är jätte mysig. Nattbelysning + dagsljus när den tänds upp.
Massa olika väcknings ljud.
Djurläten, skogsljud, rinnande vatten (vågar man inte ha), kacklande fåglar och vågor på stranden.
Jag får inte rätt på hur fan man stänger av den.
Klockan 00.00 varje kväll sätter det igång.
Det knorras, kacklas, och muar! Får, insekter och gäss.
En hel jävla bondgård på rummet!
Imorgon måste jag lära mig hur man stänger av alarmet.
Och ställer en ny tid. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0