Det är någonting på tok

Det gör mig galen. Jag kan alltså inte sova. Fast, när jag väl lagt huvudet på kudden, släkt alla lampor och kopplat bort mobil så som dator så tar det ca en halvtimme / timme för mig att somna. Men det är någonting som drar mig från att lägga huvudet på kudden, frågan är bara vad? Buhuu..

Visste ni att råttor som helt hindras från att sova dör inom ett par veckor. Den direkta dödsorsaken är oklar, men tros hänga samman med en allmän kollaps av immunförsvaret.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Japp, du har vänt på dygnet lilla hjärtat, så enkelt är det...och sömn är grymt viktigt när man tränar;)) Klockan är snart elva och jag ska väcka dig NU! Puss puss

2010-01-08 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0