Dom där videoklippen?

Waaaduuupp dudes? Nu har jag kommit hem. Jävlar vad det blåser full storm i Västra hamnen! De e ju så hatten trillar av. Tur jag inte har någon. Mirre? Ingen volym i håret? Skojar du eller? Haha.. Friska vindar vettu.
Vi har lirat BUZZ och jag var fan sämst, Men jag sympatiserade bara med stackars Frida. Höhö

Nu ska jag, klever som jag är, försöka fixa ett konto på YouTube. För som jag förstått det måste man lyckas ladda upp sitt videoklipp där för att sedan ladda upp det här på bloggen? Jag hatar medlemskap och konton. Det är så himla tråkigt att fylla i och mecka för att sedan två dagar senare glömma sitt användarnamn + lösen. Snart dax att börja skriva upp allt på ett papper. Minnet sviker så här månaderna innan 20 års-dagen. Snart blir man bara äldre.. Haha!

Mirre, Malin, Frida och Felicia köttar sönder BUZZ



Kommentarer
Postat av: malle

dessa bilderna fick mig precis att vilja gå och köpa en peruk. haha :(

2010-01-14 @ 18:41:54
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Men aaw, du är så fin som du är snäckan :)

2010-01-14 @ 19:36:30
Postat av: André

20års åldern är senilålder;)

2010-01-14 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0