Lista

Blöö öö ö. Jag har kommit på att det inte är bra att blogga när man är trött. Befinner mig i någon konstig sinnesstämning. Gillar inte när man kan titta rakt ut i tomma intet, helt borta. Känner mig depp. Inte lönt att jag skriver ett skit här egentligen. Blir inget bra utav det ändå, så vad sitter inte bättre med en rolig, men ganska onödig blogglista nu? :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mamma körde mig ändra fram till dörren på jobb. Slapp alltså ta bussar. Och en hel del fina ord och meningar.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kramades med min kudde.
Vad gjorde du för 15 min sedan: La mig på sängen.
Det sista du sa högt: "Mamma, jag vet inte"
Det senaste någon sa till dig: Mamma frågade om någonting.
Vad har du druckit idag?: Te, vatten och ramlösa. Med andra ord, bara vatten.
Vad var det senaste du åt: Ett par popcorn som blev kvar från mammas popcornpåse.
Vad var det senaste du köpte: Utöver bussbiljett så mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Ehm.. inte helt säker. Men mörkblå skulle jag tro.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, blåsigt, snö/is/blask.
Godaste glassmaken: Öööh? Kan inte välja. Titta bland "kulglass" på köpcenter. Vem kan bara välja en kula? Saltlakris, choklad, hallå, lakris/citron, nougat, passion.. you name it ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Där kanske inte kan finnas kärlek vid ett första ögonkast. Men deffinitivt något, som snabbt kan utvecklas till någon sorts kärlek. Absolut.
Sover du tungt: Olika..
Drömmer du mardrömmar: Ja, allt för ofta. Någon som har tips på bok som beskriver och förklarar drömmar?
Trivs du med ditt jobb: Ja, men behöver mer jobb.
Favoritklädsel: Legins, fräsch topp och stövlar, med högt skaft. Hatar att mina snart åka i soptunnan :( Mycket assesoarer! :)
Favoritlåt just nu: Varierar med humöret.
Vad ser du om du tittar till höger: Mammas fot. Hon halvsover i soffan :)
Vad gör dig glad just nu: Skrattade åt tven nyss. "Det är inte kärlek, det är inte romantik, det är kåthelg i kanal fem, missa inte, kåthelg i kanal fem..med start.."
Vad ska du göra härnäst: Sova så småningom.
Höger eller vänsterhänt: Right
Humör just nu: Jodå, tummen upp.
Favoritgodis: Surt, salt och sött lösgodis. Färgglatt + naturgodis.
Kläder just nu: Svarta mysbyxor, rosa tight t-shirt och svart tjocktröja över det. + luddiga morgontofflor.
Sommarplaner: Jobba i någon del av världen.
Hur många kuddar sover du med: Två vanliga, känns sängen för stor slänger jag upp 4 till!
Spelar du något instrument: Haha, näe!
Morgon eller nattmänniska: Nattuggla
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner är absolut viktigast.
Är du kittlig: Höhö, är man osmart nu? JA!!
Snarkar du: Om jag druckit alkohol eller är förkyld, ja.
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Spindlar är nåt så kopiöst äckligt! Tanken på deras äckliga ben får det att klia på hela kroppen. Buuhu!
Stökigt eller välstädat: Välstädat, jatack. Ska bara orka också :)
Längtar du mest efter just nu: tropisk värme, möjligheter och äventyr. Allt tillsammans med betydelsefulla människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0