Slagthuset

Vad upp med killar som inte förstår efter man vänt ryggen sju gånger, idiotförklarat de, ljugit och sagt att man har pojkvän och inte är intresserad utav att ha två, mördatkastrerat de med blicken, räckt fuckyou finger som om man vore 10 år och nästan, nästan spottat på han? Efter alla dessa åtgärder och försvar så återkommer samma idiot och petar en i ryggen, blinkar med ögat och drar en i armen. Det han ville ha sagt tog honom tre timmar, alltså 180 minuter eller snarare 10.800 sekunder att säga. Duktig idiot :)

Vad upp med tjejer/killar som dansar med kryckor inne på Slagt?

Vad upp med dom som fiser i kön, Malin? Eller som dansar i Uggs? Eller har en tygbit hängandes över bröstvårtorna? Eller med de som står och skriker/dansar till Maskinen som spelar live, men tror att det är Snook? Stalkers? Bröderna fluff?

Slagt var minst sagt spännande och trevligt igår! Det var helt extremt mycket folk på dansgolven och kring barerna. Träffade på ett flertal gamla, mycket gamla vänner! Skit kul :)

Mina fötter domnade av, men jag börjar bli van. Dom är nog inte byggda för high heels i think.

Kvällen igår började klockrent hos Malin och Nicklas tillsammans med Peter, Nicklas nr.2, Joanna och självklart lillpågen Layton. Det dracks vin, bjöds på underbar mat och en del shotar gled ner i halsen. När klockan slog "dax" så körde Nicklas oss in mot Slagt, sen slog vi klackarna i taket. Hela natten!

Slog inte igen ögonlocken förrän halv 8 imorse och sov inte många timmar förrän jag var vaken igen. Frammåt eftermiddagen tog jag bussen mot Staffanstorp igen. Mer söndagskänsla blir nog svårt att skapa..
Hoppas ni haft en bra helg, höll jag på att säga. Men en trevlig tisdag och onsdag i varje fall! :)

Har tyvärr inga bilder från igår.. Bara mysoutfit från idag. Och en Jennie på bussen.

 

Haha, jag pallar inte!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha eller hur WTF!!!!!!!!!!!!

Jäkla människor! Men roligt hade vi;)

2010-01-07 @ 00:00:52
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi sticker upp till sälen på lördag :D

2010-01-07 @ 00:06:09
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är maskinen stalker / JOHAN ;D

2010-01-07 @ 08:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0