Effektivitet på morgonkvisten!

Imorse ringde telefonen och i mina öron som bara sovit tre timmar lät som en hel orkester! Hade ju bett Malin ringa och väcka mig, ända tills jag vaknade så det var bara att bita i det sura äpplet och svara. "Halllåå" sa jag och lät som en av a-lagarna på centralen i Lund. Wiskey-rösten gick inte att svälja. Jag förväntade mig en glad Malin som säger "Goooodmooorgon!! :D ", men istället får jag mig världens chock då en kille säger.. "Höhöö, goodmorgon! :D" och jag börjar asgarva då Niclas säger till Malin.. "Haha!! Jennie Ström skrattar de första hon gör när hon vaknat, vad är det med henne? =D " ... Börjar själv undra. Vad går jag på? Duracell kaninen är min vän.

Klockan är strax över elva och jag har städat undan på rummet, tömt och fyllt diskamaskinen, laddat två maskiner tvätt, provat lite kläder för kvällens bravader och nu finally, sitter jag med en kopp varm chailatte, toppad med mycket kanel (kardemumman är slut :/ ) och bara njuter.

Köpte två tuniker till mamma igår på Ginatricot, som jag precis gav henne. Den ena toppen har redan åkt på. Jättefin! Alltid kul att ge bort saker sådär en vanlig dag när det uppskattas! Måste kanske dock erkänna att jag samtidigt köpte likadana till mig själv, fast olika färger :$ Hihi!

I eftermiddag ska jag till Peter & Fridh, tillsammans med Malin och Niclas. Sminka, käka, klä sig och pimpla vin samtidigt måste vara det ultimata? Därefter beger vi oss mot Värnhem (?) där Niclas arbetskamrat håller i festen och sedan förmodligen vidare ut för att skaka rumpa! Ikväll åker kameran med!

Jag återkommer under dagen/kvällen! Jag önskar er alla en kanonbra fredag!

Laaaater

Underbar <3

Kommentarer
Postat av: Jiaa

27 timmar kvar.....<3

2010-01-29 @ 12:45:05
Postat av: Jennie

Längtar...<3

2010-01-29 @ 12:56:12
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0