Fetthooo

Merhaba grisar, kameler och gott folk. Jag måste komma igång med min träning igen, på riktigt. Rutiner tack! Blir så jävla deppig annars. Allt går så dåligt. Träning halkar efter. Mat överallt och ingenstans. Ingen ordning och reda på någonting. Måste tvätta. Bloggen blir skit.. allt drabbas! Svullnar som en gris. Ett elakt monster som fyller kroppen med start från de innersta organen och slutdestination utanför de yttersta hudlagret. Redo att explodera när som helst. Det är vidrigt.

Igår vart jag hos Heidi Edberg. http://www.heidiedberg.com
En super kreativ och duktig makeup-artist och stylist.
Hon hade lite ideer som hon funderat över, så jag vart hennes provdocka.
Veckans affro-kryll. Hur mitt raka, silkeslena platta hår kunde formas till "brödrarna fluff" är ännu ett mysterium.
Jag är i alla fall ett levande bevis på att volym kan vilket hår som helst få!

I väntan på lite bättre bilder, där man ser det underbara sminket får ni ett smakprov som är taget med mobilkamera. Med bilden vill jag bara visa hur stort håret faktiskt kunde bli. So. hold on.. bättre bilder kommer!

Kändes som att ta i ett fantasi moln.. Fluffigt som aldrig förr.

 

Affro-Jennie

 

 

 

Bussresan hem blev mycket underhållande. Inte minst för de andra medresenärerna ;)

Lite besviken på mamma som aldrig talat om för mig att jag har afrikanskt ursprung! Hihi


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha fan va coolt ! :D

2010-01-21 @ 23:56:28
URL: http://rebeccarisell.devote.se
Postat av: Malin

Så jävla fett! Snyggaste EVER! ;)

2010-01-22 @ 01:11:37
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Danne

Haha, du liknar Gina från scarface!

2010-01-22 @ 08:35:16
Postat av: mammi

Du gumman....jag hjälper dig gärna att komma igång med träningen igen...säg till så så övervinner vi tillsammans...Glöm inte att jag älskar dig mitt lilla afrokryll <3<3

2010-01-22 @ 16:27:38
Postat av: malle

haha fan vad ballt!!! :D

2010-01-23 @ 12:59:15
URL: http://mjensen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0