Heeey

Nytränad och mysig. Väntar på en god omelett sedan ska jag sätta mig i en skön dusch. Ja, sätta mig! Kan sitta där i evigheter (A) Jag hade precis en diskution med mamma. Jag satt och skrev i almanackan och tänker högt att imorgon ska jag träna klockan 09.00 på morgonen. Ska DU? Säger mamma.. Det vill jag allt se! Jag börjar halv ett imorgon så det ska bli spännande..höhöhö.

Jag: Ja! Men vad bra. Då kan du väcka mig imorn så jag kommer upp! :D
Mamma: Men Jennie, du är 19år och kan inte komma upp kl 8-9 på morgonen? Du är makalös.
Jag: Ja, men hjälp mig. Snälla! (A) O inget mesigt utan väck mig ordentligt. "JENNIE VAKNA, HOOHOO UPP OCH HOPPA!:D " ?
Mamma: Okej! Okej! Tro mig, jag ska nog få upp dig. Mohaha *låter som djävulen själv*
Jag: Hm, låter.. spännande. :)
Mamma: SPÄNNANDE? Jag skulle vilja kalla de för helt andra ord!!!! *Moha*
Jag: =S okeyrå....


Kommer inte våga somna. Well well, nu ropar mamma. Kääk!

Kommentarer
Postat av: André

Ska bli spännande att se hur det hela går;)

2010-01-11 @ 22:43:29
Postat av: Jennie

Haha, eller hur! Ska du med till gymmet imorn bitti? :)

2010-01-11 @ 23:52:32
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Jennie

Eller det bror på vilken André det är! Haha, kom jag på :)

2010-01-11 @ 23:54:33
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: André

Går på vipan. MEN tror inte det är den André du menar.:) (Åkte på Måns Zelmerlöws syster flak på studentdagen)

2010-01-13 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0