Inget internet

So.. I´m back, for a moment. Jag har formaterat om min dator, fixat och fejat vilket resulterade i att jag sedan inte fick någon anslutning till det trådlösa nätverket där hemma och där står jag nu. Orning och reda, snyg design på windows men inget internet. Jag jobbar på skopunkten hela helgen så får inte tid att lösa problemet förrän jag är ledig igen sorligt nog. Så, nu vet ni! :)

Igår vart det fredag och kvällen började hos mig då Amanda störtade in, ett par glas vin senare satt vi på bussen mot Malmö. Cider på möllan då grabbarna också dök upp. Med endast en cola bställd för 40 spänn fick vi glida vidare mot Bigbowl där Malin även anslöt sig till oss. Två timmars bowling med Amanda, Malin, Coffi, Mikael, Robbie och Marras. Första timmen handlade om liv och död. Efter att vunnit över en grym böna på bowling måste jag erkänna att jag är jävligt nöjd! ;) Utöver att klotet fick vingar och flög iväg mot höger bana och jag för en sekund trodde att jag krossat rännan (muskliga armar som fan) och utöver att kloten flög upp & ner, höger & vänster den andra timmen så var det hur bra som helst. Haha.. Trots att det inte var självaste bowlingen i sig som vart det bästa... Tack för en trevlig kväll allesammans! :)

Med tre timmars sömn drog jag mig upp ur sängen imorse för att kila iväg till jobbet. Lagom trött, dåsig och frusen blev nästa destination Malmö. Sitter hemma hos Nicklas och Peter nu tillsammans med Nicklas 2, Malin och Layton. Megagod mat som självaste Malin lagat, julmust, trevligt sällskap och film hela kvällen. En skön lördagskväll om jag får säga det själv!

Jag har inga planer på att bli författare, så jag tror att jag avrundar nu innan detta anses vara en bok.
Med krasslig hals, halvfebrig och huvudvärk drar jag till jobb imorgon igen. Uppdaterar imorgon frammåt kvällen någon gång. Hoppas ni har en trevlig och givande helg.

Puss! (x 300) ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0