Jag vill sparka bak ut & göra nåt sjukt!

Har ni tänkt på hur betydelsefull morgonen eller förmiddagen faktiskt är. På hur vilket sätt du börjar din dag. För mig formar i alla fall starten hela fortsättningen. Jag somnade inte förrän kl 06.00 igen.. Men mamma väckte mig klockan tio imorse så jag kom trots det upp i tid. Skönt!

När hon öppnade min dörr vaknade jag till med det samma, bara det att jag kände mig som en skamsen hund med öronen bakåt och svansen mellan benen. Jag låg på sidan med telefonen liggandes på örat! När mamma frågar vad jag gör så börjar jag fnissa och smyger ner telefonen undet täcken som om den aldrig funnits.

- Pratar du i telefon? :S Frågade hon.
- Va? Eh..? Nej.. ? *Skäms*
- Haha! Men Jennie, du låg precis med telefonen på örat. Vad sysslar du med då?
- Ehm.. Nej, ingenting. (A) Drömde....kanske....lite......bara.... :$

Väntar bara på dagen då det faktiskt är någon på andra sidan linjen. Man pratar med mig på egen risk mitt i natten. Antingen är jag vaken eller så sover jag. Man vet aldrig ;) Jag kanske ska sluta råka somna med telefonen bredvid huvudkudden.

Well.. Efter lite "om & men" så fick mamma och Bosse med mig till gymmet. Mina stackars ben värker fortfarande men dom fick jobba likväl. Gick/sprang 25 minuter. Trappan 15 min (rumpa) , mage, armar och sida. Gogirl! Efteråt unnade jag mig en stund i solariet.

Nu försöker jag få i mig en proteindrink.


Vad ska ni göra denna fina lördag? :)



Kommentarer
Postat av: Tee

vad har vi sagt om att försöka...

man gör! försöka innebär att man kan misslyckas..=)

2010-01-09 @ 16:33:24
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag lämnade ett par droppar kvar. Men bara ett par! ;)

2010-01-09 @ 16:42:36
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: malle

ojojoj, kör du proteindryck? seriöst! :D

2010-01-09 @ 17:31:37
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: Jennie

När jag får ner skiten ja! Haha

2010-01-09 @ 17:51:49
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0