Kvällsfika i kylan

Nu har jag laddat upp med mössa, vantar och halsduk för jag antar att det är bitande kyla utomhus. Jag ska ta mig in till Malmö för att fika och umgås lite. Jag älskar att dricka varma drycker utomhus, när det är minusgradet och torrt ute. Sålänge man har varma kläder på sig. Jag är ju inte jätte bra på det där, med varma kläder.. Det snygga är inte alltid det bästa som Mamma skulle sagt.

Ikväll blir det gymmet också! Imorgon vankas det utgång. Eller, mest för att alla andra säger att "alla" ska ut imorgon. Jag får helt enkelt se hur jag gör.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Tee

nä...du är duktig på att inte klä dig i det bästa... fin bild den sista! kör hårt på gymmet!



"Kom ihåg tunga vikter är det som formar kroppen. Om ni tjejer vill ha en referens på vilka vikter som vältränade modeller använder så är det inte ovanligt med 100kg i knäböj och +200 kg i benpress."



många års träning dit..men något du kan dela med dig av till tjejer som är rädda att träna tungt.. =)

2010-01-04 @ 18:16:32
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Malin

Utgång vart de ja!!! :D

2010-01-05 @ 00:09:30
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Tee! :)

2010-01-05 @ 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0