Kyckling sallad

Jag och mamma hann bara komma utanför dörren då vi mycket snabbt insåg att vädret vart lite värre än vad vi förväntat oss. Man såg inte en enda kotte så långt ögat kunde nå, förutom jag och mamma som stod bland snödriverna och blåsten! Då vi fick all snö mot ögonen som blåste från alla håll och kanter tyckte mamma att vi skulle bege oss in igen och tända några ljus och mysa. Envis som jag är promenerade vi bort mot Ciry Gross och handlade en massa ingridienser till en god kycklingsallad.

Hemvägen vart kämpig. Tuffa steg, citygross påsar & snö som piskade våra kinder. Väl hemma började jag med Kycklingsallad Ala Jennie! Fantastiskt god om jag får säg det själv. Tjeck it out Bitch! ;)

 

 

 

 

 

 

 

Avacado där också!

 

 

 

+ Pasta

Dressingen är gjort på lättkesella, vitlökspulver, citronpeppar och lime!

 

Nu ska jag slå en pling till en söötenos :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

din fistolle, skulle vi inte äta de när vi var i stan?:P hehe nä men ät de utan mig, ja göör dee:P

2010-01-27 @ 20:43:04
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0