Läggdax

Home sweet home. Nu är jag hemma. Eller jag kom faktiskt hem för en timme sedan. Men har tvättat av mig i ansiktet, borstat gaddarna, bytat om, bäddat upp och allt vad som hör läggdax till.

Kvällens timmar har bara sprungit iväg. Jag, Mirre och Frida har myst, smällt i oss en massa onyttigheter och pratat tre olika språk. Med en från Örebro, en från Blekinge och en från Skåne blir inte ett enda ord detsamma. Haha! Båda töserna har dansat i sina hemtrakter förut men pluggar nu i Malmö och vill komma igång igen. Den 25 Januari testar vi att dansa "Ragga" i Malmö. Ska bli skit kul! Här är ett exempel på hur dansen kan se ut.


 

Häftigt va? :) Längtar som fan!

Haa! Förresten.. Ni har hört talas om att tjejer kan prata på ganska bra? Kanske så att man glömmer bort tiden och inser med ett par minuters marginal att man inte kommer att hinna med sista bussen? Ohyes! Jag beställde då en taxi från Västra hamnen som skulle ta mig till Malmö Central. När jag går ut för att hoppa in i taxin så ringer jag David för att kolla läget. Lyckligtvis råkade han och TJ vara på väg hem mot Klågerup, så de hämtade upp mig vid Turning Torso för att köra inom Staffanstorp och droppa av mig. Jäkligt snällt! Mindre snäll var jag mot taxin som lät han köra 7 varv runt västra hamnen och ljög om att jag inte alls beställt någon taxi. :( Skämms nästan lite nu, men jag kände inte för att betala någon onödig framkörningsavgift! Höhö, busig.

 

Mirre och Frida ville inte alls ställa upp på bild :(

Jag, just nu. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0