Maallaaanbrallan!

Holla amigo! Jag förmodar att allt är bra med er, så jag frågar inte.. och hade jag frågat så hade svaret blivit "bra" i vilket fall som helst. För vem fan lägger korten på bordet och rabblar genom hela beskymmer-arkivet när någon frågar? Men det är väl en artighetsfras som tillhör vardagen, så det är väl bara att finna sig i det.
So, wazuuup buddy?

Kom precis hem från en megamysig dag i stora staden tillsammans med Malin. Affärer, chailatte, lite fler affärer, pilla navelludd i hennes lägenhet och frukter doppade i choklad. Förbannat mysigt! Bilder ska jag försöka slänga in på mammas dator imorgon, från min kamera (:

Imorgon blir en spännande dag och kameran ska få följa med i väskan. Puss på rumpen!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hola!! Nu har jag länkat till dig i min blogg och även lagt upp en jätte söt "dagens afrokryll". =P

2010-01-20 @ 23:48:59
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0