Mysiga dagar

Så underbart vinterväder det varit de senaste dagarna! Sol, blå himmel och bitande kallt. Men när jag slog upp mina ögon idag vart det inte lika roligt. Snö, snö och åter snö. Jag hoppas att det försvinner lika snabbt som det kom.

Jag har blivit så tråkig vad det gäller kameran. Ska ta med och använda den lika flitigt som jag tidigare gjorde. Mycket roligare, visst? :) Igår spenderades ännu en heldag med Malin och Leyton i stan! Chailatte på Esspreso House känns som ett mycket trevligt "måste". Spring i massvis affärer och sedan vidare hem mot Malin och Niclas. Leyton charmade in sig och stylade heeela vägen hem på bussen! Han börjar tidigt den lilla sparven.

Världens sötaste!

 

Mathandling och matlagning. Lassangette! Den gjorde du jäkligt bra Malin! ;) Super gott. Pysslade med lite berlocker och i förrgår fixade Malin skosmycken till oss. Hon har alltså en drömlåda och är svinduktig! Mmmhm...

Nu ska jag få på mig lite kläder, springa ut i tvättstugan för att se hur tiden ligger till där. Hoppas där är plats för en Jennie idag. Jag ska även gå en promenad med Mamma sen ska jag bort till gymmet! Ohyes!!

 

Malin & Leyton på E-hous.


Skosmycke på mina älskade stövlar! :)



Ah.. hej!? :)

 

Ge mig helg och allt som hör där till <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Nä men sätt in den fulaste bilden ever på mig, nä men göööör deee!

Love<3

2010-01-27 @ 14:12:03
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0