Önskar er alla en god sömn

Mina kära läsare. Nu har jag krypit ner i en varm och mysig säng med en tjodundrande massa kuddar runt om kring mig. Lite sällskap vore kanske inte så dumt, men vad gör de när jag klarar mig utomordentligt själv. Att det sen inte är så kul att krama kudden varje natt är ju en annan femma..

Imorgon ska jag mot Lund vid middagstid för att göra ett tråkigt ärende. I just hate it..  Well, på kvällen bär det av mot Malmö och västra hamnen. Spel och myskväll står på schemat, det ska bli kanontrevligt!
Det rullar på nu kompis. Det rullar, men inte riktigt allt. Men tillräckligt. I alla fall nästan.

Jag kom på en sak idag när jag strosade runder i Malmö! Jag vill pierca mig i handen. Tänk er uppe på handen, men mellan tumme och pekfinger. En liten, liten "bling". Det ser ut som att den är påklistrad. Nu har jag tyvärr ingen bild som kan förklara hur jag menar, men något likanande. Fast nja.. Knappt. Hehe

Inte en sådan, utan en liten liten, minimal blingbling :)

 

Nog om det! Det blir säkert inte av. Bara en tanke. Såg det på en tjej i en affäre, sjukt snyggt! Nu ska jag runda av flickor och pojkar, tanter och gubbar. Sov så gott så lever vi dagen imorgon som att det vore den sista! :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

I'll walk with you :D

2010-01-13 @ 23:05:17
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Jennie

<33

2010-01-14 @ 01:15:45
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0