Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!

Okejokejokej! Jag har fått order att skärpa mig här på bloggen. And i will. Idag är jag lika seg i huvudet som ungefär 80% av världens befolkning är denna dag. Jag hoppas ni hade en riktig trevlig nyårsnatt och att året inleds med lycka för de flesta utav er. Min kväll gick väl lite upp och ned, skum..rolig..urartad.. Buddah lär ju inte få det enkelt framöver. Eller i alla fall idioterna som höll i det.

Vet ni? Jag slutar här. Jag har bloggtorska. Jag ska skriva om min nyår lite senare. Efter jag duschad och blivit människa igen. Nu ska jag stoppa någonting i min mage, sedan blir det städning för fulla drag!

Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0