Otillräcklig

Ibland känns det så. Ibland är man det. Jag kan bara göra mitt bästa. Precis som alla andra. Det går om man hjälps åt.

Well! Alldeles strax ska jag bege mig mot bussen. Ska möta upp Malin och lille Leyton i stan igen! Mina små älsklingar :) Hehe. Förmodligen landar vi hemma hos Malin & Niclas senare idag. Då snor jag datorn från Niclas och bloggar mera! Promise. Finns ju säkert en hel del att berätta med tanke på min dåliga uppdatering de senaste dagarna. Kanske veckor?

Morgonpromenad 3 dagar nu. Det börjar arta sig.. Målet är att varje morgon gå upp kl 08.00 och gå en lång powerwalk. Just nu lyckas jag komma upp mellan 9-10. Men snart så.. snart! ;)

Puss & kram, syns på staun. *höhöhöh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0