Pigg eller trött? Trött eller pigg?

Haaj Kaaj! Nej, det blev ingen morgonträning. Min kropp viker sig bara jag tänker på gymmet just nu. Jag ska göra riktigt bra ifrån mig ikväll istället. Och mamma väckning var klen! Jag försökte somna om hela tiden för att se hur sminkresultatet blev. Jag blev sminkad inne på Make up Store. Haha, röd ögonskugga skulle passa mig sa dom. Snyggt! Sen blev jag svin besviken för att dom använde H&Ms ögonskuggor istället för deras egna från Make up Store. Cpdröm!

Snart kommer Kick o hämtar upp mig för att åka in till stan. Han skulle kika i affärer som inte fanns i Lund och jag ska handla hårpuder! ;) klockan sex idag ska jag äntligen klippa mig. Fy vad det behövs! Enormt slitet och misshandlat mitt hår är nu. Ohyes, men nu ska jag dansa vidare till den maxade musiken ur högtalarna och så måste jag sminka mig färdigt och föna till kaluffsen på huvudet. 20 minutes to go..

Finns på luren.


Hai so long!

De små eyesen ! Haha


Kommentarer
Postat av: sara

fina bilder. :)

2010-01-12 @ 12:53:11
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0