Roligt att hitta gamla papper och böcker i lådor!

Pratade med en gammal klasskramrat sedan högstadiet, alltså åk. 7-9. Han frågade om jag kunde minnas de böcker där vi skrev vars en kommentar om varje klasskamrat när vi skulle sluta 9an för att börja på gymnasiet. Jag kunde inte låta bli att leta upp den för att kika vad de andra skrivit till mig! Haha, jag tänkte faktiskt dela med mig. Hemskt vad liten man var. Rakt av mitt i fjortis stadiet skulle jag tro.

"Den kvällen i Lomma förra sommaren, med Natta, Garbe, Louise (?) , lill Garbe och Anton, när vi badade och åt glass och var på piren och bryggan och tog tusen bilder och flummade jättemycket. Du är en jättegullig tjej med kul humor. / Emma"

"Snäll och rolig. Alltid glad =) /Jessica"

"Snäll och go tjej. /Becca"

"Jennie <3 Vi SKA hålla kontakten för jag älskar dig så! Vi ska ha den bästa sommaren! Du har sån j**la bra humor och vi ska ha så j**la kul tillsammans =) Älskar dig gumms! / Mimmi"


Haha, här kommer det bästa. Vi hade en tjej i vår klass, med stora problem! Hatade allt och alla och förmodligen hatade stackarn sig själv också. Hon skrev elaka kommentarer i allas böcker och fick sedan sudda och skriva om.

"Vi har aldrig varit vänner och kommer aldrig bli"
"Lycka till / Jannika"

"Ha d / Erik"

"Haha! Helt sjukt ballt att vi har kommit varandra så nära igen efter så lång tid. Helt underbart, för du är så jävla gó. Tack snäckan, men vi håller väl kontakten? (annars gå och d*!) Älskar dig =) / Natta <3"

"Tjena gumms! Vi har inte varit med varandra på ganska länge nu, vilket är lite trist, men jag hoppas att vi håller kontakten i framtiden..=)..för du är en så sjukt gó tjej! :) Kommer sakna dig..! =/ Men jag hoppas verkligen att det går bra för dig på hotell & restaurang.. =) Puss och kram / Emy"

"Kul att snacka med dig :) Har alltid haft något kul att snacka om :) Men jag kommer aldrig att glömma när du drog bort stolen när jag skulle sätta mig ner haha :) Ha en bra sommar så ses vi kanske / Stefan"

"Tja babe! =) Du har alltid vatt lite rolig, ibland, när du då inte är aggresiv. Då är du arg! :P Fast ibland har det kännts pinsamt att komma hem till dig för att umgås med Tommie istället för dig :D HAHA. Lycka till med allt Jennie / Bobby"

"Ibland har vi varit vänner och ibland inte. Men du är en mysig tjej. Ofta glad och skrattar mycket. Lycka till med allt =) Kramar / Micki"

"Hmm...lycka till /Andreas"

"Du kan vara trevlig om du vill, inte mer, trevlig sommar / Kalle" (HAHAH!)

"Hoppas du har det kul på din nya skola. Ta det kallt i sommar /Raushed" (Filip)

"Amen hallå där darling. Nu tittar jag förbi här igen. Det var ju några sidor sen sist, men va fan man får ju inte glömma bort dig, liksom menar det! Äsch vi får ta och hitta på något jävligt busigt en dag! Ha de "gött". Haha love to you. Pusselipuss puss / Natalie <3"

"Jennie gumman, vi har haft våra små gräl :P Men du är en snäll tjej och du är typ alltid glad :) Lycka till! /Ida"

"Jennie, det är inte förrän nu på senaste tid vi börjat umgås med varandra. Synd det för du är en toppentjej! Hoppas verkligen du kommer in på Vipan! Love ya gums! /Matilda"


Well! Haha.. Måste nog säga att Kalles och Bobbys kommentar fick mig att skratta mest!
Jag är alltså snäll och go, har bra humor men när jag blir arg, så blir jag arg! Haha.. Då vet ni det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0