Så otroligt trött!

Hej mina vänner. Hoppas allt är bra med er, själv når jag inte riktigt enda upp till toppen idag. Imorse (middagstid) när jag vaknade och legat vaken i drygt två minuter känner jag ett obehag likt en våg genom hela kroppen. Från tårna, upp till huvudet. Mådde fruktansvärt illa och fick rusa till toaletten för att prata med ullrik. Därefter hade jag klåda på hela kroppen. Som en allergichock. Jättekonstigt! Men det gick över under dagen, har bara varit så otroligt trött. För två timmar sedan satte jag mig i fåtöljen med datorn i knät och en liten skål med popcorn för att blogga, men icke. Jag somnade nästan bums, och nu ligger jag här.. i min säng med skön musik.

Nu är det färdigklagat. Upp med hakorna! Idag var sista dagen på jul/nyårs-kränget och tränignsslarv. Imorgon är det måndag och mitt 2010 börjar med nya tag! Den 13 Januari går jag på en diet i 13 dagar, spännande. Jag som varken äter broccoli eller spenat. Kanske får jag lära mig? :)

Just nu kikar jag runt på olika hemsidor med fina tatueringar. Jag är småsugen på att märka mig en gång till. Men denna gången en liten och betydelsefull. Kanske någon fin liten text i nacken/ryggen. Ja, ni förstår..lite högre än mellan skulderbladen.

Denna gjorde jag i somras. Min första och enda tatuering. Med den på magen så vill jag inte ha någon annan som utmärker sig. Lagom är bäst..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den är riktigt snygg Jennie! :D

2010-01-05 @ 21:45:18
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0