Söndags kväll

Yes, it is! Hoppas ni haft en underbar helg. Vad gör ni ikväll? Jag har nyligen duschat och smort in mig i underbar vanilj bodylotion. Vanilj och kokos är nog mina favoriter. Kokosen tycker jag inte om att använda nu på vintern. Den påminner alldeles för mycket om sommaren och Magaluf. Nu ska jag för en stund koppla bort allt runt om kring mig och starta en film. Jag vet inte riktigt vilken det blir, men det lutar nog åt "Brotherhood of war".

Imorgon ska jag förresten klippa mig. Några förslag på frill? I have no idea :|

Någon mer än jag som anser att det är hög tid?


Älska mina färgblandningar på myskläder. Älska bilden där det ser ut som att jag har 4 meter långa ben (Ja, jag vet att man ser min mage på bilden, men den har jag visat förr). Så, då var det sagt. Detta är jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygging på första bilden! borde ha de så oftare:P hehe Saknar dig också gumman! <3

2010-01-10 @ 22:29:32
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha! Det är min "fin-frisyr".. Lägger bara ner tid på den när jag ska på festligheter :$

2010-01-10 @ 23:10:54
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej! Tänkte börja med att säga att din blogg är grym :) Sen undrar jag hur ofta du tränar? Vad tränar du och hur? Mvh Jonna

2010-01-11 @ 12:33:44
Postat av: Jennie

Hej Joanna! Tusen tack, det värmer att få höra. Jag tränar minst 3 gånger i veckan. Försöker att göra 4-5 pass. Ibland hinner man inte, ibland är motivationen låg. Jag tränar på gym, kondition blandat med styrka. Kör då olika muskelgrupper för var gång. Ben ena dagen, mage och bröst nästa dag osv. Hoppas du fick svar på vad du ville veta. Ha en bra dag! Mvh Jennie

2010-01-11 @ 17:26:28
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0