Söndagsmys

Jag har haft en ur skön dag! Chai, frukost och en Malin på E-house under dagen. Gudomligt mysigt! :) Hemma igen runt 18 tiden då maten stod på bordet. Åt tillsammans med Mamma och Bosse och gled in på rummet. Legat framför datorn, lyssnat på musik och bara kopplat av.

För en stund sedan tänkte jag att jag skulle sätta på filmen "Sommaren med göran", poppa popcorn och göra någonting varmt att dricka. Filmen ligger på ett usb minne mamma och bosse har, och dom var tydligen inte klara med det ännu, så jag får vänta en stund till. Så nu ligger jag alltså på sängen med en skål brända popcorn och en varm slut chailatte. Jätte mysigt o gott, verkligen.. Men hyfsat ensamt. Huumm.. Vill ha ditt sällskap. Nu.





 

Mycket kanel och kardemumma. Blanda, blanda, driiick! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0