Trevlig helg!

Tack mina vänner för en mega trevlig fredagskväll igår! Jag anslöt mig efter jobb då jag tog mig till malmö, hem till Niclas och Peter där Niclas 2 och Malin också var. Tusen ljus prydde den mysigt inglasade balkongen, två flaskor vin, barcardi melon, morrötter, gurka och dippa i de skönaste stolarna kungafåtöljerna någonsin. Riktigt jävla trevligt hade vi. Måste med säkerhet göras om!

Ett tänkvärt citat från Mamma idag:
Mamma: Hade ni trevligt igår stumpan?
Jag: Ja! Riktigt trevligt. Jag skrattade så mycket så jag har träningsvärk i magen idag.
Mamma: Att skratta kan vara så befriande. Liksom...
Jag: Vad menar du? Att man liksom släpper själen lös?
Mamma: Nej, men alltså.. Nästan som att få en orgasm..
Jag: Men! Mamma?!
Mamma: Vadå? Det är ju naturligt. En orgasm vill väl alla ha? Men det är inte alla som kan få det. Haaa!! *Meganöjd*.


Hahaha.. Well, idag har jag mått si så där. Följde med Mamma och Bosse till Helsingborg för att hälsa på några vänner. God mat och mycket trevligt sällskap. Vi kom hem för en halvtimme sedan då grannarna ovanför oss är igång. Igen! Samma visa varje helg. Den stora tjocka mannen blir förmodligen knivhotad av sin fru som han hittat i Thailand. Utelåst och gråtandes knackar han på vår dörr, svinfull som vanligt. Men vafan! En gång är ingen gång, men varje helg är irriterande. Vi har redan en gång tidigare låtit damen komma in till oss, mitt i natten för att ringa polisen. Nu var det ombytta roller och det låter som att polisen är där uppe just nu faktiskt. Ett jäkla liv. Som mamma sa när han ville värma sina fötter inne hos oss, som han så gulligt uttryckte sig. "Men förhelvete! Är det inte dax att gå upp till din kärring och reda ut sina problem istället? Här kommer du inte in".

Nej, nu ska jag avrunda bitches. Sängen kallar snart..

Tänker på dig, allthetime.





Kommentarer
Postat av: jiaa

Jag tänker på dig med all the time....

2010-01-24 @ 01:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0