Helgen

Godmorgon isbjörnar! Fryser ni? Cepe-kallt ute! Well, det visste nog de flesta. I fredags var jag ute med några vänner. Halv tre hamnade vi på Etagé. Kul? Jag vet inte riktigt. Jag, Malin och Niclas körde de sjukaste danserna. Det var kul! :) Haha. En kille trodde att han var megacharmig när han kommer fram till mig o säger "Vad heter du??" - Jennie! :) "Neej, det gör du inte alls!" -JO! Jag heter JENNIE! "Nejnej, du heter sexig brud med brunt hår". -Men varför frågar du då?.. Vilket litet dickhead. Haha, ska man nu säga nåt kan man väl säga nåt som iaf låter bra! Eller?
Bilder dyker upp under kvällen förhoppningsvis. Niclas fick min nämligen min kamera med sig hem.

Igår stod lördagsmys på schemat! Massor med mys, tv, soffan, mys, powernap, kebab rullaa & mera mys. Tiden gick alldeles för fort och jag ville inte att kvällen skulle nå sitt slut, underbara du. Fina du. Bästa.  Till sist gjorde den sorgligt nog det och jag kröp ner i sängen för att sova. Åkte på någon slags migränliknande huvudvärk. Det gjorde fruktansvärt ont att se ljus och höra ljud eller att bara röra mig. Har faktiskt inte haft de på flera år.. Frossan intog sin plats även den, så jag har sovit med mysbyxor och långarmad tröja + strumpor hela natten! like you

En del huvudvärk kvar, men jag trotsar kroppen (som vanligt). Ska slänga mig i duschen nu, dra på mig kläder och dutta på lite puder på kinderna. Det är ungefär så mycket energi jag orkar lägga på mitt utseende idag. En fika och mysprat i stan med Malin är vad denna söndag skriker efter. En stor chailatte med mycket kanel och kardemumma.

Nu ska jag runda av boken. Hoppas ni får en trevlig söndag allesammans. Poppa popcorn och sätt på en film vetja!

I cant get you out of my mind hun..

Kommentarer
Postat av: jiaaa

Dina ord gör så att jag smälter Jennie. Dina ögon, ditt leende, ditt skratt, dina beröringar. Kvällen igår är och förblir oförglömlig. <3

2010-01-31 @ 12:53:53
Postat av: Jennie

Aww, detsamma raring! You are so fantastic hun <3 Pusss & kram!!

2010-01-31 @ 13:05:16
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Malin

aaaaaaw va gulligt:P hehe sötaste eevvveerr!

2010-01-31 @ 13:55:41
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha btw, powernapen där mitt i allt måste ju gillas! ;)

2010-01-31 @ 18:20:28
Postat av: Jiaaa

Haha btw, powernapen där mitt i allt måste ju gillas! ;)

2010-01-31 @ 18:21:03
Postat av: Jennie

Den gillas stark! ;) <3

2010-01-31 @ 21:26:01
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0