Världens bästa hårprudokt?

Flera av mina vänner har nu pratat högt om allt det fenomenala med Schwarzkopfs OSIS hårprodukt "Dust it" (169 kronor) så det börjar bli hög tid att tipsa om den också på bloggen.

Jag har ingen egen, men det ska det bli ändring på, det lovar jag. Det här lilla "hårpudret" försvinner bland stråna när du duttar det mot huvudet. Massera hårbotten och vips är ditt hår lydigt, tyglat, matt och FULLPROPPAT med volym - allt annat än så där flygigt och "nytvättat" som kan vara så jobbigt, med andra ord. "Dust it" fungerar som ett torrschampo ungefär.


Om jag får tro mina vänner (och ja, jag har ju testat den själv och beredd att hålla med) så är det här någon form av mirakelprodukt! Allas räddning på en dålig hårdag!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Den är guld :) men jag har precis köpt Lanzas hårpuder, minst lika bra. Tror bara priset kan skilja sig lite.

2010-01-09 @ 13:12:35
URL: http://mirreek.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aha okej! :) Är Lanzas billigare då eller? Puss <3

2010-01-09 @ 15:26:31
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0