Filmkväll

Och så var det torsdagkväll och fredag om drygt 2 timmar.. Idag har jag besökt stora staden i den härliga vårsolen med vänner. Malin och Natalie. Tyvärr blåste man nästan bort, så speciellt skönt vart den trots allt inte. Fikat, druckit chailatte och varit på möte uppe på Sumo. På måndag börjar jag jobba på Sumo telemarket för tredje gången men denna gången ska jag inte ringa ett enda samtal. Jag ska istället fundera som en kundtjänst och de kunder som ringer till mig är redan fast beslutna på att köpa det jag har att erbjuda. I minst tre veckor ska jag vara där, heltid. Känns gött faktiskt!

Har gjort ett par ärenden på Skopunkten i Malmö också och sedan åkte jag hem medan Malin och Niclas for iväg på sitt håll..

Nu sitter jag uppkrupen i fåtöljen i vardagsrummet och tittar på "Bröllopsfotografen". Verkar vara någon svensk B film. Mamma och Bosse sitter i soffan sidan om och äter popcorn. Utöver det springer jag ut och in från tvättstugan..buuh! Men måste ju göras! Det slutar alltid med att jag har hela rummet fullt med rentvättade kläder (får inte in allt i mina två garderober) men det löser sig om tre veckor då min bror flytter hemmifrån! Hihi..

Hoppas ni haft en bra dag och njutit av de solstrålar himlen tillägnat oss idag!

Slänger in en dagens, tyvärr med ganska dålig kvalitet på bilderna.

Svart topp - Cubus
Lacklegins - Gina tricot
Knähöga stövlar med klack - Skopunkten
Halsband - Veromoda








Kommentarer
Postat av: Cooffii

Gillar din outfit extremt mkt! :)

2010-03-04 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0