Ännu leve Jennie Ström

OKEY! Nu har jag bestämt mig för att titta in här igen. Vad hände liksom? Jag bara försvann? Nej, helt fel. Jag blev/är tok kär! Då är det uppenbarligen ganska enkelt att prioritera bort bloggen för en stund. Men idag slog det mig.. Jag saknar faktiskt just den här biten med att skriva av mig om dagarna, även om jag inte alltid lyckas printa ner speciellt väsentliga saker. Men vafan, det är därför biblioteket och fakta böckerna finns, inte sant?

So, what has happened since last time? Jag jobbar 10-17, mån-fre i kundtjänst på ett telemarket företag som heter SUMO i tre veckor, vilket betyder att nästa vecka är den sista. Det har jag berättat tror jag. Vad jag inte visste eller trodde är att vi knappt får några samtal om dagarna, så jag och mina tre kollegor fördriver tiden genom att söka genom hela internet. Från ena hörnet till det andra. Nej, nu ljuger jag. Jag har ögglat genom alla "intressanta" program som går att hitta på webtv, dippat morötter i kesella och tagit det allmänt lugnt.

Och mer då? Våren tycks ha kommit till Skåne, hoppas den är här för att stanna! Jag har hittat kärleken och livet känns sådär allmänt underbart som man alltid vill att det ska kännas. Hmm.. Om jag ska beskriva honom med fem ord, så säger jag.. Varm, omtänksam, snygg, mysig, vacker, vältränad, underbar.. woops! Blev lite fler än fem, but surely it sounds really good, huuhhh? ;-)

Jag ska skona er från boken. Tycks minnas att vi tidigare kom fram till att bibliotek fanns. Nu vet ni hur en liten del av min vardag ser ut just för tillfället. Blogg.se är tyvärr blokerad på datorerna på min arbetsplats, men på kvällen kan jag ägna tio minuter åt att kika in här, och så har jag ju faktiskt en telefon jag kan blogga ifrån. Det blir kanske en hel del mobilbloggar men det får ni stå ut med! Bild medföljer ju var gång då i alla fall =)

Önskar er en god natt och se till att vakna på rätt sida. Om inte, så vänd dig jävligt fort, för imorgon är det freeedag! ;-)


Kommentarer
Postat av: Cooffii

Så sjukt fina ord hunni..!! Du är världens finaste! Mysgris! <33

2010-03-20 @ 15:50:08
Postat av: Jennie

Du är hjärtat mitt! <3 Tycker om dig!! :-) Kysss!

2010-03-20 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0