Turn back time

Hola senorita! Hoppas ni haft en fantastisk helg. Många ligger förmodligen bakfulla och svettas en söndag som denna. Men icke jag! Jag har myst med min hunnii hela helgen och tyvärr har timmarna sprungit iväg alldeles för fort! Det är väl typiskt? Att timmarna tar ett extra skutt när man helst vill att tiden ska stå still.. Vi har för en gångs skull tittat på film, vilket inte hänt tidigare. Vår helg har alltså bestått utav pussar & kramar, film & mys, mat & godis, kärlek & ännu mer mys. Jag mår bra! Det här känns rätt. Så rätt!

Hunni körde vid 3 tiden, därefter plockade jag och tomhetskänslan undan lite i lägenheten. Har varit nere och lämnat tillbaka filmen vi hyrde och handlat lite godis. Nu är jag mätt som en gris. Imorgon är det måndag, då är det skärpning igen. I fortsättningen är det 1 ätardag / vecka som gäller. Så alltså, godis eller någon annan sötbomb en dag i veckan och massor med träning! Då mår jag som bäst..

Imorgon sätter min heltidstjänst på Sumo igång. Tre veckor ska jag vara där med chans till förlängning. Sumo är ett telemarket företag som jag arbetat på tidigare, men då med telefonförsäljning. Världens drygase arbete. Men denna gången ska jag agera kundtjänst. Alltså, enbart inkommande samtal. Asnice! 10-17, mån-fre. Tummen upp för det!

Nu ska jag ta en cigg och ringa en vän som vart full och förtvivlad inatt. Nog bäst att jag kollar läget..




Kommentarer
Postat av: Jiaaaa

Världens mysigaste helg med världens varmaste tjej. Du är min lilla solstråle sötnos! Tycker om dig otroligt mkt!! <33 din hunni.

2010-03-07 @ 19:13:48
Postat av: Jiaaa

Fyfasen vad jag saknar dig mysunge <33

2010-03-08 @ 19:11:03
Postat av: André

Det är inte bra att röka ;)

2010-03-08 @ 23:52:59
Postat av: Jennie

Saknar dig med sötnos!! Svinmycket <333

2010-03-09 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0